2012. május 3., csütörtök

Első olvasmányélményem - Gulácsy Fanni

Az iskola hivatalos honlapja már beszámolt a kerületi Olvasni jó! levelezős vetélkedő vajkos eredményeiről. Ezekben a napokban a blogon közzé tesszük a versenyzők első olvasmányélményéről szóló, pályázati anyagként leadott írásait. Ma Gulácsy Fannié (3.a) következik.

     Az első egyedül olvasott könyvem egy pónilóról szólt.
     Egyik barátnőmtől kaptam kölcsön, ő ajánlotta. 
     A könyv címe: Kedvencünk, Szigge!
    Szigge a Csintalan Lovasklub egyik tagja volt. A közösség legszertelenebb lovának tartották. Elina, egy kilenc éves lány lovagolt rajta. Ez a könyv azért is volt izgalmas számomra, mert én is olvasás közben töltöttem be a kilencedik életévemet. 
     Ebből a regényből sokat tudtam meg a lovaglásról, nyergelésről. Ezért érdekes és hasznos volt, mert én is szeretnék megtanulni lovagolni.
     Ezt a könyvet bármikor újraolvasnám, de mivel van folytatása, azt is szívesen kézbe veszem.
     Remélem ez a kötet is olyan izgalmas lesz, mint az első.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése