2012. május 5., szombat

Első olvasmányélményem - Bökfi Zsombor

Az iskola hivatalos honlapja már beszámolt a kerületi Olvasni jó! levelezős vetélkedő vajkos eredményeiről. Ezekben a napokban a blogon közzé tesszük a versenyzők első olvasmányélményéről szóló, pályázati anyagként leadott írásait. Következik: Bökfi Zsombor (3.a).

     Amikor négy évesen kórházba kerültem, anyukám könyveket hozott be nekem. Kiválasztottam egyet, az volt a címe: Kerekerdő meséi. Állatmesék voltak benne, az egyik kedvencem: A bölcs öszvér
     Ez a mese arról szól, hogy az öszvér azt hiszi, jobb úgy, ha az alma a földön terem, a dinnye meg a fán. De ráesik a fejére egy alma, és rájön, hogy ez így van jól. 
     Egy-két oldalas mesék vannak a könyvben. Van benne olyan mese, ami tanulságos. 
     Aztán iskolás lettem, és harmadik osztály előtt a nyári szünetben én is olvastam belőle. Még mindig tetszenek ezek a  mesék. 
     Azoknak ajánlanám, akiknek tetszenek a vicces történetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése